|
|
|
|---|---|
|
som frågan lyder, undrar vad ni på forumet anser är snygg styling eller ska bilen vara i original utförande för att den ska vara snygg? | |
|
Kolla in min 323. :) ------ Länk |
|
| jag tycker att det ska vara cleant.. inte helt orginal utan lite moddad men ändå clean :D | |
| kromade 17tumsfälgar på en Saphirsvart 316ti? | |
| Stilrent, räcker oftast med ett par söta fälgar, söt liten vinge och andra lyktor enligt mig. | |
|
min E34 525i är sänkt, 18" fälgar från en M5:a, och vita blinkers runt om! tycker de räcker |
|
|
Hej! Beror väl på vad och vem man är? Vill man ha en DTM kopia så går det ju att fixa. Själv föredrar jag stilrent med små modifikationer. En "sleeper" är ju roligare än ngt som ser ut att göra 300 i stillastående men som kanske bara kommer upp i 200. BMW har ju faktiskt (alla modeller) folk på designavdelningar som jobbat mkt med både utseende och prestanda. Å andra sidan är man väl litet gubbig. |
|
| k1mzo inte alla läser om 5 serien ju*L* | |
| *S nu fick du till det*L | |
|
Tyskinspirerat stuk, gillar verkligen inte USA-stil inom stylingen. Helt klart reiger för min smak och inte för mycket bara för att vara värst utan smakfullt samtidigt som det är stilrent. Ungeför som min bil =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Jag gillar de cleana stuket ..så att endast dom med tränat öga ser att den är ombyggd |
|
|
jonais: Mycket läcker 323 du har. Alldeles lagom med styling. Snygg styling enligt mig som tidigare sagts sådant som bara ett tränat öga ser. Min älskling: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.