|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon som vet ngt om denna bilen? Idag är den inte reggad i alla fall. Gick den en värdig död till mötes, sjukdomar och krämpor eller kanske den står i ett garage och väntar? Länk -Phil | |
|
Blir tvungen att meddela att BZE451 troligen är stendöd eftersom reg.numret numera tillhör en Nissan Murano -06:a... Är bilnumret på en annan kärra så innebär detta oftast att bilen är skrotad, eller eventuellt exporterad men detta visste du säkert, tyvärr står den troligen inte i nått garage o väntar alltså. R.I.P. |
|
|
Jo det har jag koll på. Man kan ju alltid hoppas! -Phil |
|
|
Härlig gamal bild !! Jag undrar oxå var min 2002a tog vägen DJR856. När jag sålde den 1992, var den totalrenoverad och hade en 300 hk turbomotor, nu existerar den inte enligt bilregistret =( |
|
|
Trevligt, denna var från början en 1802 om jag inte fått fel info. Blev sedan borrad trimmad osv. Mörkblå metallic med 109 lager klarlack :-) 1992 var ju inte så längesedan borde ju kunna luska lite. Jag är lite mer nyfiken på vart denna hamnade, hur eller om den dog. Skulle vara riktigt kul att hitta den någonstans avreggad eller bytt chassienummer eller ngt sådant. Man kan ju alltid hoppas. -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.