|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
BadaBing |
Ooohh, rätt val ! Vit 130 med M-Paket.. jag kunde inte vänta tills den här tråden var slut.. :) /Avis |
|
Jag tycker också den färgen är klockren! Jag var själv inne på den linjen ett tag men "vågade" inte riktigt.. sen blir den ju vassare med M-paketet (som jag inte valde på min bil) också tror jag. Bilder kommer väl sen.. ? :) |
|
|
Bilder kommer definitivt i galleriet så snart jag får bilen! //Örjan C |
|
|
Fler bilder på vita M-sport 1'or finns här: Länk Har fått min försäljare att skynda på transporten hem till Sverige och det verkar som att det kan gå att få leverans v39 istället för v40. Dagarna går långsamt nu.... //Örjan C |
|
|
Jag har sett en alpinvit 120i med M-paketet på, helrätt på 1-serien! Jag tror inte att det går att konfigurera en 1-serie bättre och tror att du inte kommer ångra dig! Väntar med spänning på bilder. Mvh, /Wille |
|
Forrest |
Kul att min vita 130 kommer också kommer V40. Hur gjorde du för att snabba på leveransen? Min bil står o häckar i någon hamn i Halmstad… //S// |
|
Jag tror att det var i Tyskland det gick att snabba på det hela. Det enda jag gjorde var att ringa min säljare och be honom skynda på leveransen om han kunde... Nu är det bestämt att bilen hämtas den 29/9! //Örjan C |
|
|
Håller själv på att nappa på kampanjen på 120d, dom slänger i princip med M-sport, advantage, stora kliman + lite annat kul för några tusenlappar (263.000:- ord pris 310.000:-) helt ok. Gick från sparkeling grafit till Lemansblå. Men vitt rockar ;) |
|
|
Min 130i står nu hos handlaren i väntan på att jag hämtar den på fredag. Fick några bilder hemskickade som jag lagt in i mitt galleri. Ser helt OK ut i mitt tycke och jag ser fram emot att se den IRL och att testa sommarfälgarna! //Örjan C |
|
| Den duger att åka med :-) Hur känns det nu när du vet att den står i hallen och väntar på dig ? Jag var oxå en vecka före och tittade på bilen och sen tyckte jag det var en lång vecka.. Men nöjd fortfarande fast motor är lite mindre. Hoppas du blir nöjd med den. | |
BadaBing |
Snygg bil ! Skad u använda M-fälgarna till vinterhjul kanske ? If so..kan vara smart att be att få byta ut de bakre hjulen till samma dimension som framhjulen inför vintern. |
|
Speedy: Hoppas att den gör det;-) Som tur är har jag fullt upp, så tiden går rätt så fort ändå! Hoppas jag blir lika nöjd med min som du med din och att jag får till en lika bra stereo anläggning - jag har garaget fullt med prylar i alla fall... BadaBing: Tack! Om du kikar på bilderna ser du att det sitter dubbdäck på - förhandlade mig till att få bilen levererad på detta vis så att jag kunde välja sommarhjul själv :-) Tänkte dock inte på dimensionerna, men jag hoppas att de löser det på bästa sätt och chansen finns att jag byter bil innan det är dags att byta vinterdäck nästa gång.... //Örjan C |
|
BadaBing |
Ok då så, Kolla dimensionen innan du rullar ut :) Så du har nytt projekt på G redan.. Lycka till ! |
|
När däck och fälgar redan sitter på är det inte mkt jag kan göra, eller?? Jepp - första steget blir dämpning av dörrar, baklucka och bagageutrymme. Skall bli spännande att först se vad detta gör med ljudnivån, då 1-serien låter litet mkt i mitt tycke i motorvägsfart och sedan blir det att ge sig på ombyggnad av framdörrarna... //Örjan C |
|
BadaBing |
Gör du detta enbart för ljudnivån eller oxå för ljudbygge ? De kan nog skifta däck/fälg trots att det är monterat, bara dom vill.. Man kan ha samma dimension på däcken trots att fälgarna är olika breda men passa fälgkanterna bak ! |
|
Primärt för ljudbygge, sekundärt för ljudnivån. Spelar det så stor roll om det är litet bredare däck bak? //Örjan C |
|
BadaBing |
OK. VEt inte inte då jag inte provat själv men det torde bli lite "sladdrigt" kanske.. |
|
Det satt 205 bredd på både fram och bak, men på de bredare fälgarna bak. Har nu kört in vinterdäcken och måste säga att bilen gick förvånansvärt bra på vinterdäck;-) //Örjan C |
|
|
Nöjd med den vit? Har själv tänkt om och det lutar rätt starkt mot alpinvit istället för Le Mansblå :) |
|
BadaBing |
205, Perfekt ! Då väntar du på snö nu då :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.