|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
Arghh...nu då: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Örjan:...aha...ja, jag håller med dig, M-rumpan ser ganska konstig ut... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo: Nej, detta är inte bakdelen i M-sportpaketet utan i Aerodynamikpaketet. //Örjan C |
|
|
Jo, det fattade jag, jag kollade ju på den Le Mans-blåa som du skrev...och DEN bakänden ser konstig ut... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
...alltså denna: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
VIT !! är grymt snyggt, såg en vit 120d. Jäkligt fin. Inte? Svart annars. :) |
|
| Havanna om du ändå inte skall ha M-sportpaket. | |
|
Sparkling Grafit är snyggast annars svart om man ska ha M paket. Grymt snyggt o folk kan inte undvika titta extra ;-) |
|
|
Nauticblau =P Min BMW 116i Länk |
|
|
Jag tror jag är nog den ända i Autopower som har en 1-serie med Nautikblau som färg men jag tycker den är speciell... hoppas bara inte det drar ner priset Min BMW 116i Länk |
|
|
Sparkling Graphite är riktigt snygg, eller den mörkblå metallic , vet ej namnet ? //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Så här långt leder vit! Vad tycker ni som röstat på vitt - skall man välja en 130i med M-sportpaketet eller med läder (samma utrustning för övrigt)? Är som sagt inte helt såld på M-bakkjolen och de här vita utan M-sport ser helt OK ut Länk Länk Länk Länk Länk Länk att lägga till Hamanns framkjol kan ju vara ett alternativ till M-paketet - inte så dyr (då det bara är en läpp på originalspoilern), men ändå ger bilen en litet annorlunda framtoning... Länk Länk //Örjan C |
|
|
Står valet mellan m-pkt och skinn säger jag skinn. Tveklöst. Som sagt, kör en vit. Då kommer jag att "wow:a" när du åker förbi... Grymt snyggt och (fortfarande) lite udda. |
|
|
Skippa lädern för den är inte snygg i ettan .och den varm på sommaren och verkligen kall på vintern. Tycker du får snyggare bil med M-paket.. Vit är snyggt men smyts syns o tvätta får du ofta . vinter katastrof ! |
|
|
Kan man inte ha halvskinn? Gärna i någon brun färg...till en vit bil... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo: Tyvärr finns det, i min åsikt, ingen snygg halvskinn (sensatec) till e87 förutom den i sportpaketet... //Örjan C |
|
|
Sensatec...är väl fuskskinn? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo: Ja - det finns inget äkta halvskinn till e87! //Örjan C |
|
|
Så.. då var min beställning lagd.. 120d kvartzblåmetallic. - Alaskagrå läderklädsel - Dynamic & Comfort paketet - Advantagepaketet - M Lädersportratt - Bakre nackstöd fällbara - Radio professional - Interiörlist gomerasvart . klimatautomatik - Stöldlarm Leverans augusti/september :o) |
|
|
Sensatec är fusk skinn I M paket får du snyggare inredning .. i för sig lite fusk skinn men den är snyggare en skinnet i ettan .. Men smaken är ju olika hos alla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.