|
|
|
|---|---|
|
vill ha damfria belägg som ska tåla aningen hårdate tag vid typ kon/bankörning enstaka gånger. några tips? Greenstuff? -Power and Comfort- | |
alex_328 |
BREMBO ! Porce .. ferarri.. lambo .. masserati .. MB kombressor alla dagesn" super bilar " har brembo dem är helt enkelst bäst .. har brembo på min 328 och jag kan lova att dem är fruktansvärt bra .. det är sjukt bra bett i dem . nästan så att fram spilerna skapar i marken när man bromsar till |
|
vart får man tag i sånna belägg till bra pris då? och finns det sånna belägg till org. ok? ca. pris? -Power and Comfort-Silverpilen 328 E46- |
|
|
Kör med ebc green stuff och jag tycker dom är kanon bra riktigt bra bett ...dom rekomenderas till gatbilar med hård körning |
|
| Jag skulle nog rekomendera Pagid eller pfc. Ebc har jag inga goda erfarenheter av men kör man lungt så fungerar dom säkert, ebc är väl för lättare bilar än tunga bmw. | |
|
ryk 330xi: Håller med, har inte heller bra erfarenheter av Ebc green stuff. Dock var dessa monterade på en Corrado Vr-6 men tror nog det är sak samma. Men dom är nästintill dammfria jämfört med original t.e.x. |
|
|
var hittar ja Pagid eller pfc? -Power and Comfort-Silverpilen 328 E46- |
|
|
Textar belägg på mekonomen är dombättre än bmw org för dom är lite dyrare. Textar 740:- BMW Org. 717:- Mekomonen andra fram 504:- -Power and Comfort-Silverpilen 328 E46- |
|
|
Snacka med: Länk Det är Textar-belägg som BMW säljer! De håller även för lättare bankörning, dock är det kanske inget man skall ligga och köra bana med timvis... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Pfc Länk Pagid Länk |
|
|
ok tack för tipsen! -Power and Comfort-Silverpilen 328 E46- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.