|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Det var en M3 GT till salu på Blocket förra veckan, annonsen är redan borta. Lite nyfiken om någon här köpte den? /Klasse | |
|
5000 mil på mätaren och 150 tusen... Dom växer juh inte på träd... /Daniel |
|
| Var det den med Schnitzer-fälgarna? I så fall verkade den väldigt fin och seriös. | |
| Den var troligen Sveriges finaste..skulle tittat men GLÖMDE... :-( | |
| Glömde..? Pinsamt mosse =)... Nu när du ändå är inne på lite specialversioner av E36, har du inte funderat på Alpina B8 4,6 Coupé? | |
|
Eller varför inte en sedan? ;) Jag skulle kunna tänka mig att byta till en coupé om någon köper min sedan :) |
|
| Alltså, sanningen är väl att jag inte för tillfället hade råd att äga den rent försäkringsmässigt...tyvärr. :-( | |
| Den blev såld nästan omgående. Jag hade kontakt med säljaren, men agerade tyvärr inte tillräckligt snabbt. Är fortfarande lite nere över detta... Mina gratulationer till den som hann köpa bilen! | |
Grubbe |
5000 mil för 150k? Helvette att man missade den. Jag hann inte ens se annonsen. >:[ |
|
Låter rent spontant som väldigt billigt. |
|
| Dessutom hade bilen Hamann-avgassystem samt AC Schnitzer 18" Type II Splitfälgar. Miltalet var drygt 6500 om jag inte missminner mig. | |
|
En chans till för den som vill ha lågmilad GT: Länk På med original vita blinkers fram och orange bak bara så är sommaren räddad... |
|
| Den GT:n jag talade om hade tidigare blivit stulen (bogserad, dom kunde ej starta den), den blev rippad på alla kofångare, speglar, vingar..reparationsnotan från BMW låg tydligen närmare 230.000:- bilen fick ny HELLACK dessutom...fatta vilket kap...*SUCK* | |
| mosse: Men du såg den väl aldrig live antar jag? Ingen som säljer bilar sysslar med välgörenhet... Säljaren verkade ha rätt bra koll med tanke på en proffsig annons m.m. då hade han nog vetat att den var värd mer. Det är inte alls säkert att den var i perfekt skick trots 6500 mil. | |
| Crisse: det är sant.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.