|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Sigdarve den du länkade till var ju en 3 facelift... snow413 satt o funderade på de där o tänkte att dem kanske just vill fånga upp lite uppmärsamhet | |
|
här kommer en bild på en lätt maskerad x5 Länk man ser en bra bit av fronten.. vet ej vad ja ska tycka om den egentligen |
|
|
Trådrubriken stämmer förresten inte då det rör sig om en facelift snarare än ett generationsskifte av X5:an. Den riktiga X5 generation 2 kommer inte förrän bortåt 2009/2010. Att bilderna som tidigare länkats till föreställer den lyfta X3:an konstaterades tidigt i tråden. |
|
|
För övrigt gillar jag både nya X3:an och X5:an, med viss reservation för X5:ans bakparti som jag inte sett någon bra omaskerad bild på. Båda är evolutionärt formgivna med tydliga identiteter i behåll. Fronterna har blivit kraftfullare på båda modellerna, vilket passar biltyperna väl. Intressant med färgmatchade njurar på X3:an, ser fram emot att få se dem i verkligheten. X5:an behövde ju bli större för att kunna konkurrera med audis Q7:a och Mercedes-flocken, frågan är bara om längden räcker. |
|
| larsssss där har du fel.. det är nämligen x5 generation 2.. bilen har blivit en bit större för att rymma 7säten men förövrigt så är design rätt lik dagens modell förutom att den kanske är lite mer försiktig.. dessutom ser de ut att bli en smg låda i nya x5:an | |
| bmw_jerry, du har rätt. Jag blandade ihop 3:an och 5:an. Ironiskt eftersom jag skrev inlägget för att jag tyckte att andra hade blandat ihop dem. Får skylla på värmen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.