AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
3.836

Spionbilder - x5 generation 2

Sida 1 av 2
nu har det kommit lite spionbilder på nya x5:an... måste sägatt jag är grymmt besviken på formen.. ser mindre o mindre ut som en bmw för varje modell som kommer
Länk
Länk
Länk
Länk

ser ju nästan ut som en kia som försökt härma gamla x5:AN och basolut ingen ny bmw.. även höjden på fönstren ser ju fult ut.. tja vad ska man säga.. bmw har verkligen problem emd formerna just nu

Ser ut som en svullen X3 - blir nog snygg när man får bort maskeringen :)

bmw_jerry har verkligen problem med synen/smaken just nu ;)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Det är verkligen en försiktig uppdatering, måste jag säga. Nästan lite besviken på att den inte är mer kontroversiell, men å andra sidan tycker jag att den ser mycket bra ut. :)
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Avgasrören sitter för långt ut ser det ut som...Nej, den va inte så fin!
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Jag håller med Anders, jag blev också besviken på hur den ser ut jämfört med de skisser som har kommit ut. Är det inte större skillnad än så på de färdiga bilarna så blir jag besviken. Min X5 ser ju kaxigare ut än den där....

Mvh Johan
er
7
erik8309
325ia -05
tycker åxå den ser lite tam ut, framförallt på sidorna. Ser inte ut som att det finns så mycket former där, vilket är konstigt eftersom alla andra nya modeller har de. Sen ser den väldigt liten ut. Framförallt små hjulhus, är det säkert att det inte är en facelift på x3an då?
Den borde väl komma snart?

Erik
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Problemet är ju att de envisas med hjulhusbreddningen på X5 som ffa bak från sidan ser urfjantigt ut. Särskilt med små hjul...
Bulldog? Länk
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Vad är vitsen med att klabba på en massa tejp på bilen?
Länk
Vill man att den ska få uppmärksamhet?
nej man vill ju dölja vissa delar av bilen..
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Hehe, detta var ju goda nyheter då! Då sjuker inte min så mycket i värde ändå:-)
Det som ÄR intressant med nya X5an är ju alla motorer som kommer! X5 har ju i stort sett bara gamla motorer. I första hand på bensinarna. Nu kommer äntligen ett bra utval av många nya motorer.

Undrar om dom fortfarande kör kasset band på Navi Proff:-)

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
det där är den "NYA"X3.an....
nepp det är nya x5:an kodnamn e70
hittade en bild på inredningen till den nya x5:an Länk
måste säga att jag är grymmt besviken..det är så kantigt o fult och dessutom ser det så jävla billigt ut
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Jöss, jag var mycket positivt överaskad över inredningen? Jag tycker det såg mycket bra ut och framför allt ratten!

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
ja det kanske är snyggt efter ett tag när man vänjt sig.. men håller med om att ratten var snygg.. men vad är det för spak, smg eller??
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Inredningen ser riktigt bra ut, påminner om 3-serien. Bra att navigatorskärmen är högt placerad och integrerats utan bulan som man får dras med i 3-serien. En positiv överraskning.
Oj! Vilken manöverpanel! Väldigt läcker inredning!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
någon som har koll på om nya X5 kommer som hybrid och när i så fall? E65 kommer väl som hybrid först 2009, vilket är fånigt långt fram när lexus har två modeller på marknaden idag.

mvh Johan
måste tyvärr påpeka som många har sagt att de dära är en x5, du som skrev att de var en x3.. kolla länken här nedan.. inte så långt ifrån x5 å x3.. men fortfarande en liten skillnad

Länk

har ni otur får ni kopiera å klistra in..
har som glömt bort hur man länkar
sigdarve.. du tror inte att maskeringen är där för att förhindra stenskott.. som en bil "bh".. lol

nää men den dära maskeringen som var på den bilden hade dem ju lika gärna kunnat ta bort.. gör ändå bara att folk tittar på den ännu mera.. å ungdomarna tror kanske de e nå häftiga dekaler osv..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.