|
|
|
|---|---|
|
Ville bara tipsa.. laddas ner via denna torrent.. Länk | |
| ska bli kul att se testet.. håller på o laddar ner det nu.. vad är det för färg på z4:an ??? | |
| hittade klippet här för er som itne vill ha hela programmet utan bara testet Länk | |
|
Nice :-) Mpower |
|
|
Hehe.... Jeremy är för rolig - han har ordet i ca 10 sekunder och lyckas klämma in sina åsikter om BMW. |
|
|
Man blir ju allt lite sugen! /M |
|
| Hmm, inte illa :) | |
| den är ju så himla snygg oxå :D... det är först nu man inser att bmw verkligen lyckats med z4m | |
|
är det z4m roadster eller coupe? Sitter på jobbet nu å kan inte se filmen =/ Jag skulle vilja se en duell där Z4M Coupe möter Cayman S... Kommer vell snart kanske :-) |
|
| det är en roadster och den är snabbare än bland annat cayman s runt deras bana :D.... tänk dig då coupen | |
|
WoW!!! Bilen =) Länk |
|
|
Vilken bil!!! Måste bara äga en sån nån gång.... ...och helst SNART! Mvh Johan |
|
|
Kul att höra att arvet går vidare från Z3, inget onödigt lull lull, bara ren körglädje. Funderar alvarligt på att byra namn från Z3MPOWER till Z4MPOWER (Z3 M coupen är ju såld nu!). Går det att ladda ner filmen? Jag hittade inget sätt att göra det på! Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| du måste ha ett torrent-program för att kunna ladda ner filmen... bit tornado är ett bra sådant.... ja visst är det kul att z4m är en riktig racer :D.. precis vad en roadster ska vara | |
| Själv tycker jag att en roadster ska vara en glidarbil och inte en racer, men det är min åsikt =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.