|
|
|
|---|---|
|
Nån som har erfarenhet av sådana? Typ sån som Micro säljer, med en stor trissa som inte roterar... mvh /B | |
|
I senaste Bilsport har dom ett test av polermaskiner! mvh /B |
|
|
en vanlig exenterslip (rundskakande historia) funkar fint oxå trissor finns på ex ok, men tänk på att medlet ska klara maskin polerin också. jag rekomenderar autosmart vax and polish, funkar perfa ger ett mycket bra resultat, även om det är en röd eller svart oxiderad lack |
|
eddie |
Om ni polerar bilen själv med maskin så kommer bilen att FLAMMA om ni ej har erfarenhet.Och det ser inte fint ut alls Montana |
| Bilen blir flammig om man inte kör ordentligt,så länge bilen släpper färg så är den inte ren och då blir den flammig(oxid kvar), bara nöta på tills den slutar släppa färg var försiktig dock bara | |
eddie |
om din bil e svart SÅ gör de ALDRIG själv.Jobbigaste färgen. Montana |
|
Någon som har sett nån bra testa av polermedel till sådana maskiner, har lite repig lack. Smårepor efter maskintvättar altså, vill ha bort dom! Tips? -ridern_ |
|
|
Jag har testat på en kompis forrd... Jag använde Sonax flytande rubbing, bilen var väldigt oxiderad, några smårepor fanns där också. Funkade bra... Simoniz rubbing compound som jag har handjagat med tidigare, känns som om det absolut borde funka... mvh /B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.