|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det är billigare att köpa däck i nämnda länder, i vilket land det är billigast, samt har tips på sidor på webben? Affären får gärna ligga i antingen Szczecin i Polen eller Hamburg, eller därimellan. | |
|
Polen har inte billigare märkesdäck än Tyskland om det är nytt du är ute efter. Är det begagnat så kan Polen vara billigare förutsatt att du får tag i rätt dimension. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Du kan googla på ordet "opony" vilket betyder däck på polska. Då bör du få upp en del sidor som säljer däck så du kan jämföra priser själv. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Tack för det! Självklart är det nytt jag är ute efter :) Så man kan lika gärna handla i tyskland som i polen då? Ligger priserna mycket under de billigaste handlarna/siterna i sverige? |
|
|
Priserna i Tyskland är BETYDLIGT lägre än i Sverige. |
|
|
330-mike: Är priserna betydligt lägre även om man jämför med Däckonline, Molway, mfl? ___ //Ulf |
|
|
Det kan jag inte svara på. Köpte själv dock en uppsättning fina vinterhjul med 225:or i nyskick på snygga 17"-alufälgar för knappa 5000 kr. Har för mig att de fälgarna kostar runt 3´ styck här i Sverige nya. Dessa var visserligen begagnade, men ger en fingervisning. |
|
|
Jag har faktiskt surfat runt både på tyska och svenska online försäljare (polska fattar jag inget av så dom har jag struntat i =)). Hittar man rätt säljare i sverige så skiljer det inte mer än på sin höjd någon hundring. Däremot är variationen stor inom både sverige och tysklad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.