|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått för mig att den har lyst en gång i tiden, det gör den inte nu! Nån som vet vad det är för lampa som ska sitta där?... om den nu ska vara belyst... MVH | |
| Den lampa som sitter där går ej att byta, men varför inte konvertera till orange eller blå lysdiod med tillhörande motstånd ? Då slipper du det problemet. | |
|
scnitzermann!! hur gör jag det??... klara en rokkie det? MVH |
|
| Naturligtvis kan du fixa detta ! Kan du bara hantera en lödkolv så är det en en lätt procedur. Var försiktig bara när du tar isär strömbrytaren, det sitter ett metallbleck som lätt trillar ur och då vet du ju inte hur den skall sitta i brytaren. Lämpligt värde på motståndet får du räkna ut själv. | |
|
Det är enkelt att byta lysdioden. Den här lampan tog jag i min bil, och så målade jag den med orange glasfärg. Blev perfekt. Artikel nummer: 33-538-36, hos Elfa Mvh Johan |
|
|
Ahnmarker: måste jag löda å dona??? eller e det bara att rycka loss å sätta dit en ny??? MVH |
|
| att löda är helt omöjligt för en rookie. | |
|
GoinLegit: Japp du måste löda. Men tro mig det är inte så svårt, jag har inte hålt på med lödning speciellt mycket och till och med lilla jag klarade uppgiften... Det är ju billigare att löda en ny lampa än att köpa hela knappen, för den kostar ca 285 kronor på BMW... Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.