AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
953

Känner någon till denna 750?

st
7
stam60
525i-92
Är det någon som vet nått om denna bil är lite spekulant..men vill höra mig för.

Länk
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Ena njuren ser sned ut
Varför just det exemplaret?

Finns mängder av 750 för under 90 tkr som ser betydligt fräschare ut och gått mindre på blocket :)
st
7
stam60
525i-92
jajo men vem sa att jag skulle betala det priset som står där : )
Tycker ändå inte om den, som Don Salvatore säger så ser ena njuren sne ut och bilen ger på bilden ett halvtaskigt intryckt. Har man inte tid att tvätta av objektet och sedan vill ha 85 000 kr så känns allt mindre seriöst.

Förvisso fint utrustad.
st
7
stam60
525i-92
ne det just det som slog mig åxå har 80 mil för att åka och kolla så det tar ju lite tid men tack för synpunkter
st
7
stam60
525i-92
förresten så får jag den för 70´
19
231
1995
BMW 740ia - 2000
BMW 850ia - 1993

Hej
För pris på 70´och om den verkar vara servad och i ordning är det ett bra objekt!

Min högst personliga åsikt är att köper man en bil som kostar som några sommarstugor att äga och driva, så är det bättre att satsa på den fräschaste man hittar än den billigaste. Självklart inom rimlig prisklass.

Stam60,
Det låter som ett helt ok pris om allt är i ordning, bilen kanske är jättefräsch när den är ren :)
Paap Reeder
... alltså!
Man kör inte en 750 på Kuhmo-däck och prutar 15 Kkr innan kunden ens sett bilen.
Håller helt med E38B12.
Denna bil kan på 9 månader ha kostat lätt det dubbla om man inte kan "elektronikmeka" själv.

MVH /// Paap R
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.