|
|
|
|---|---|
|
Har precis spenderat drygt två timmar med att tvätta bilarna.....tror ni det tar mer än fem minuter innan det börjar duggregna......nu öser det ner! Jag tror nästan att det är så här 4 av 5 gånger jag tvättar, är det lagen om alltings jävlighet som är i farten tro? Bilen: Länk | |
|
Tvättar man bilen- blir det regn. Har inget med några andra prognoser att göra. |
|
|
Det heter "svensk sommar"... eller man kan nog kalla det "svenskt väder" då det gäller året runt. Jobbar su så är det soligt och fint ute... är du ledig så regnar det. _____Vraum!_____ |
|
|
Jag brukar göra så att: - klar himel - tvätta noga! - möln på himlen - tvätta av det värsta Blev inte besviken nån gång!!! Peter |
|
|
Ofta så passar man ju på att tvätta när det är växlande molnighet med följd att det snart börjar regna. Eftersom att det är osmidigt att tvätta i strålande solsken då tvättmedlet hinner torka in innan man hinner spola av det. Keep Your Distance! |
|
|
Haha... Thorssa, så är det alltid =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Bedrövligt helt enkelt :P Bilen: Länk |
|
|
Själv brukar ja klara mig rätt så bra ifrån de där,har ofta tur när ja tvättar :) Men skulle de börja regna strax efter man tvättat så väntar man tills de har slutat å sen åker ut å blåser av vattnet,då brukar de se rätt så nytvättat ut... Haha,vilka problem vi har va...Är de sånt här man kan kalla "Dagens I-land problem"? :) |
|
|
Tvätta bilen? :) Jag trodde det var det som regnet fixade :P Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| En störtskur precis när man tvättat färdigt, gör ju att kranvattnet, och därmed kalken, sköljs av och man slipper de vita prickarna och rinningarna som man annars får om man låter bilen självtorka. | |
|
Gjorde samma sak själv idag. Den hann dock torka, men efter en tur blev den skitig igen pga allt småskräp som lossnat och låg i vattnet på vägen... |
|
|
VillaRosa: Självklart torkar man bilen med sämskskinn när man tvättat. Jag som nyss köpt en vit bil får smutsfläckar efter regnet även om bilen var nytvättad innan :P På BMW:n går det bättre. Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.