|
|
|
|---|---|
| tjena. jag undrar vad man får ge för en 3,8l m5 motor... | |
| Det beror helt på skicket. Ett fint exemplar får du ge 80-110k för sedan finns det billigare men som kanske är lite slitna. Undersök noga innan köp, och titta och provkör många så märker du hur ett bra exemplar ska vara. | |
| menar han inte bara motorn =)? | |
Stekaren |
Runt 30 för en bra skulle jag tippa |
| Läste visst lite för snabbt, sorry :) | |
Smiley© |
Vad kan man få för en M5 3.8 motor som har gått 2-3000 mil efter renovering? Och vad kan man få för en likadan motor som är helt nyrenoverad? /Thomas |
|
Smiley, det beror ju på vem som renoverat och ifall du har kvitto på arbete o delar. En nyrenoverad 3,8 kanske du kan få upp emot 40000 för, den som rullat några tusen mil kanske 30000. Detta givet att du har kvitton ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
| Kikade på bmw sverige förra veckan på kul vad en sprillans ny 3.8l spis skulle kosta.....124900:- som hittat!! | |
|
Köpt 2 stycken, och ge den ena till mig i reserv. :-) Tilläggas skall att den motorn INTE är sprillans ny - utan det rör sig om en fabriksrenoverad motor från BMW. Blocket exempelvis är begagnat, men alla delar är förstås utbytta mot nya. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.