|
|
|
|---|---|
|
Video där Chris Bangle och Adrian Van Hooydonk diskuterar formgivningen av tre-serien (via E90post.com): Länk Mitt favoritcitat: "At the end of the day, there is only one 3-series" | |
| Glömde: inte bara 3-serien, utan även 5, 6, 7, X3 och Z4. | |
|
Rätt kul faktiskt! Bangle såg till att få med lite belysning och BMW:s gong-gong i presentationen medan han på ett närmast smått masturbativt sätt swoschade vid linjespelet under dörrarna. ;) Dessutom så verkade han inte gilla crome läpparna på njurarna, och undvek att visa bilen helt bakifrån där den ser som sämst ut. En "dynamisk" herre det där... ;) |
|
|
Haha, kul beskrivning av stackars herr Bangle. Ja, 'dynamisk' är en bra beskrivning. Tror faktiskt att han är ganska underhållande att lyssna på. Vet inte om jag håller med om läpparna på njurarna, däremot kan man konstatera att 3-serien är unik (tror jag) såtillvida att det är den enda modellen där man delat på njurarna. Jag gillade inte det till en början, men har vant mig. Coupén återgår till hela njurar, vilket tydligen beror på ökat fotgängarskydd, men jag undrar om det inte egentligen handlar om estetik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.