|
|
|
|---|---|
|
Pinsam fråga men.. nu är det såhär att instruktionsboken är på Italienska och det är inte nått språk jag förstår mig på! Men jag har en lampa i instrumenteringen på min -99 328i som lyser och jag vet ej vad den betyder.. till höger om ABS- lampan en orange rund ring med sträck runt.. eller kan någon möjligsvis italienska? "Pastiglie freni. Far Controllare lo stato delle pastiglie. Ulteriori indicazioni" tack på förhand | |
|
Låter som det är slitagevarnaren för bromsklossarna som lyser. Den börja lysa när bromsklossarna börjar bli slittna, och/eller slitagevarnaren bryter kretsen. |
|
| låter som en vettig förklaring för ja har tyckt att den bromsar rätt mycket bak när man provocerar bilen lite. men brukar det inte sitta typ en skrikgrej på oken? haha eller är den tiden förbi.. ? häftigare med lampor å skit! | |
|
"Pastiglie freni. Far Controllare lo stato delle pastiglie. Ulteriori indicazioni" "Bromsbelägg. Utför kontroll av beläggens tillstånd. Vidare indikationer" "vidare indikationer" kanske är början av nästa mening? /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.