|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa Rondell Y-desing fälgar till min M3 E30. Vet någon om det ser snyggt ut på en M3:a E30. Hadde tänkt mig storl. 8x17 (ET35) med 215-45 däck fram. Bak 8,5x17 (ET13) med 235-40 däck. Om någon har samma fälgar eller liknande på sin bil är Ni välkommna med synpunkter och om ovanstående storl. passar. | |
Murkas |
Jag har precis samma fälgar på min bimmer E36.. kolla galleriet.. Marcus "Murkas" Pettersson Jag tycker dem är skitsnygga på min i alla fall tror dem blir snygga på E30 med ! |
|
Om det blir snyggt får du nog avgöra själv. Men ET35 fram? Du kommer att få problem... ET13 funkar jättebra bak (i alla fall med 215-däck). Finns kanske en liten risk att det tar i skärmarna med 235:or, eftersom ET13 flyttar ut fälgen (orginal med 16" är ET27 dvs du flyttar ut 14mm). Jag har dock inte testat. Mitt tips: Kör samma fälgar (ET13 och 8.5") runt om. I fram kränger du på 215-40 (funkar på min). I bak chansar du på 235:or eller så kör du med 225 eller 215 (det funkar garanterat). /Anders M3 -87 B3 -95 318i -96 |
|
|
Tack Anders!! |
|
|
Fälgen blir garanterat läcker på din bil, men vill du ha en lite mer ovanlig fälg så kolla in deras femekrade design 72, den ska jag ha på min E34 senare! De har även lite andra modeller på hemsidan. Ta en kik vetja! www.rondell.de RAWLAW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.