|
|
|
|---|---|
|
"Vill inte sälja min bil men vill se om någon är intresserad" Är det någon fler än mig som är less på sådana annonser, vad fan är det för mening att sätt ut en annons på bilen om man inte vill sälja den. Sen är de också vissa som sätter ut nya annonser en gång i veckan trots att de inte vill sälja sina bilar. Å inte snacka om de fantasipriser som de sätter ut på bilarna, handlar det kanske om att hitta någon idiot som vill betala de fantasipriser som de begär. Eller stackars ensamma människor som vill ha nån att prata med. Nu fick jag säga vad jag tycker om dessa annonser, har stört mig på dem ett tag. Vill gärna höra vad ni andra tycker om dessa. Hoppas vi får en rolig diskution på detta inlägg ;) Det är viktigt att se farlig ut när man har 4:an under huven ;) | |
| Kan inte påminna mig om att jag har sett de annonserna, men vem skulle ringa på en sådan om den inte är till salu? | |
|
Gå in på Powerbörsen och sök på e30 där finns en 320is bland annat. Det är viktigt att se farlig ut när man har 4:an under huven ;) |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
När man i annonsen skriver att man igentligen inte vill sälja kan man alltid ringa och snacka en stund om väder, kvinnor mm. -eftersom man inte är intresserad av att köpa.... |
|
|
1995: Ingen dum idé! =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Haha, så rätt 1995! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.