AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
7.466

hej någon som har provat tcnano?

Sida 2 av 2
porta
Ja du vad kan en kubik med nanobehandling kosta? 1,5miljoner ink moms kanske?
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Har nu använt mig av tcnanos produkter!
Använde mig av deras polish/lackförsegling och fönsterbehandling.
Polishen var väldigt lättarbetad måste jag säga, gjorde hela behandlingen med handkraft då min lack inte var särskilt risig innan!
Däremot var fönsterbehandlingen av det tyngre laget.
Väldigt mycket arbete med just rengöringsbiten och tyvärr visade sig hur illa blästrad min vindruta var!! =/
Bara att vänta tills den spricker så man kan ersätta glaset, och trycka dit mitt nya chrome som ligger och samlar damm.
Summa kardemumma blev enligt mig ett mycket gott resultat med grym lyster och glans i lacken, fönsterbehandlingen kunde jag nog vara utan tills det sitter nytt glas på bilen.
Bilder av resultatet kommer förhoppningsvis upp senare i kväll!!

MVH Patrik
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Här är bilder för den som är nyfiken!
Länk

MVH Patrik
Kolla in www.nanotvatt.se/Tester.html. Där finns en film som visar hur det blir med nanobehandlad ruta. Har testat det själv och jag kan med glädje stänga av vindrutetorkarna vid ca 70 km/h :)
Länk

///Micke
Min cabrio Länk
Fler länkar:
Länk
sl
2
sledge_
BMW Z3 2.8 -97
M635 forever: Har bara provat bilglasbehandlingen, men tyckte den var kanon och har hållt hela sommaren. Flugorna försvinner lättare när man tvättar rutan på macken. Blir spännande att se hur det fungerar i vinter, ska ju gå lättare att skrapa rutorna...

Ej provat på lacken ännu. Vet inte vilken man ska köra, finns två stycken: Tcnano Billack Easy2use och Billack nanoformering. Vilken var det du använde?
sledge:
Var i sundsvall i helgen och fick skrapa frost första gången för i år..visst gick det lättare än obehandlat..inte så oväntat. Borde ju vara samma effekt som på vattendroppar, att de inte fastnar lika lätt. Väntar dock fortfarande på den helt frostfria framrutan med inbyggd osynlig uppvärmning :) Borde väl gå på nåt sätt.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Det råkar väl inte vara så att någon här säljer dessa "mirakelmedel" ?

:-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.