|
|
|
|---|---|
|
Så står lilla sötnosen där på parkeringsplatsen... Trots regn och blåst och hardtop så är adrenalinet fortfarande uppe till örsnibbarna. Vilken bil detta är, att man valde 3.0:an ångrar jag verkligen inte en sekund! ....fast det var hjärtskärande att se Kenta lämna över nycklarna, och höra honom ångra att han inte väntade med kombi ett år till. På söndag åker hardtop:en av, då j-ar blir det cab-premiär! /Henrik | |
Gemini__ |
Kul, grattis till nyförvärvet! Upp med lite bilder så man får ta del av skönhetetn. Mvh: Thomas |
|
Henrik jag sitter faktiskt här och gråter ikväll! Hoppas det regnar hela helgen,lite blöta och sönderblåsta vore inte helt fel. Haha. Nej på söndag ef så skall jag olja kedjan och pumpa däcken på tvåhjulingen med manuell motor! KUL VA? "Always a driving machine" |
|
|
Grattis Henrik ! Då ser vi dig kommande Z-träffar på Brostugan. Kenta kan ju få sitta i passagerarstolen... ; ) |
|
|
Bilder får bli i helgen... Hittils har jag varit upptagen med för mycket jobb och någon enstaka tur med bilen. Nu är jag mest irriterad på allt j*#/%&("a pollen och regn. Måste tvättas innan jag tar bilder. :D Hobbe: Japp, ska nog se till att ta med mig och Kenta dit så han får lufta burret utan att köra AC:n på full sprutt i 325:an.. ;) Ska dessutom bli mycket kul att se din bil, har hört och sett en hel del om den! /H |
|
|
Jag lider med dig Kenta... Hur kan du göra något så dumt?? Och ett stort grattis till dig Henrik!! Det är en fin bil du köpt. Bilar under 300hk = nej tack!! /Caspar |
|
|
Sådär, tvättat och klart.. Mycket lätt bil att tvätta, förutom fälgarna som var något av det j-igaste jag varit med om. =) (Grusväg och nyasfalterat uppe i Norrland gjorde väl sitt till i och för sig.) Länk Länk Länk ..måste ta mig tid att ta några bra bilder nån dag. Men det är ju så svårt att slita sig från ratten när man väl är ute. =) /H |
|
|
Tjena henel321! Grattis till köpet! Avundas dina vita blinkers bara! ;-) Får man fråga lite detaljer om köpet? Typ hur långt den gått, är det direktimport och sist men inte minst hur mycket du betalade för den? /Nima |
|
|
Henrik hmm det är inte lätt att se nya bilder på damen! Skulle gärna ta en sväng igamla damen! skåpbilen ger inga vibbar så här års. Vinglig och saknar bettet men visst har den komfort och utrymme men det ger föga feeling i juni med sol och 25 grader i skuggan! Men båten blir mer andvänd när man åker "skåpbil" //Kenta "Always a driving machine" |
|
|
Nimaka , 2750 mil och svensksåld, Nypris enligt prislista ca 490000 med hardtopp jag var andra ägaren, Henrik en lycklig tredje ägare !! Jag en tråkmåns i skåp nuförtiden! "Always a driving machine" |
|
|
Tack Kenta! Men jag antar att ni vill hålla försäljningspriset för er själva!? |
|
|
Jag överlåter att informera om vad försäljningspriset blev till Henrik! "Always a driving machine" |
|
|
Nimaka: Jo, vita blinkers tycker jag är ett krav på Z4:orna, speciellt på silverlackade. Vi betalade 300' för den, vilket kändes som ett klart bra pris med tanke på skick och hur långt den gått. Vi hade verkligen riktig stentur som hittade en bil som var så pass exakt som vi ville ha den. (Vita blinker, hardtop, ingen navi, inget m-chassi och 18"-are.) Fälgarna var dock ingen lek att tvätta.. Örk.. :) /H |
|
| 300 000 kr låter som ett riktigt bra pris! Speciellt med tanke på att man vet en del om den tidigare ägaren... ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.