|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
z3mpower, om du råkar vara i Gävle trakten nongång så kontakta mig så ordnar jag provkörningen för dig! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Ska kolla på rejsa. Annars får jag väl åka upp till Gävle, risken är dock stor att jag har en egen M3 innan jag hinner till Gävle, inte för att det är långt dit men jag har en bil på G. Så provkörning är intressant nu i dagarna. Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Grubbe |
Fredric, Vad menar du? Är det årtiondets lamaste försök att provocera? |
| Grubbe inte alls..kom till en banträff så får du prova. | |
Grubbe |
Fredric, Jag är totalt ointresserad av att svänga med min bil så det blir ingen banträff för min del. |
|
Grubbe: kan inte hålla mig, hur gör du då när det kommer kurvor eller rondeller? ;)))) mvh Anders |
|
| Grubbe..då har du missat något..& då förstår jag hur du tycker det e otroligt att man med en M3 som e 20 år "gammal" hänger med en ny på banan. Kom & prova på en gång..du kanske skulle gilla att svänga med din bil åxå:) | |
Grubbe |
Anders, Du har en sjukt rolig humor. Fredric, Jag tycker väl inte att det är otroligt? Det enda jag ser som otroligt är att folk fortsätter och säger att M3 E30 minsann hänger av det mesta såväl nytt som gammalt på banan. Jag är själv totalt ointresserad av resultatet, jag är bara intresserad av att se reaktionerna då sanningen uppdagas. |
| & jag som aktivt kör på bana med både min Prosche & en M3:a VET att den så gör fortfarande åxå.. det är en kanonbil att köra med på banan. | |
| Här är hela SS-listan så kan ni själva bedömma Länk bara ett exempel..båda amatöret & proffs som kör. | |
Grubbe |
Fredric, Det spelar ingen roll om du tycker det eller inte. Tiderna ljuger inte. |
| Grubbe..exakt..kolla ss listan själv.:) | |
Grubbe |
Fredric, Vad vill du visa med den där listan? Att om olika förare kör så kan följande bilar krossa en M3 E30? Opel Ascona Volvo 240 Volvo V40 Skoda Octavia Saab 900 Toyota Corolla Det du skriver har ju inte ens något med saken att göra? |
| Grubbe...du är en kul kille men är långt ifrån motorbanorna ser jag. | |
| Citat "Tiderna ljuger inte";) | |
Grubbe |
Fredric, Att du ens försöker låta nedvärderande mot mig tar jag som att även du har insett verkligheten? |
|
Ojdå Grubbe, klev jag på en öm tå? Ingen anledning att vara surgubbe! :) mvh Anders |
|
| Jag e inte alls nedvärderande..kollar bara tiderna..1.26.53 är väl en ok tid..?? | |
Grubbe |
Fredric, Den tiden säger ingenting och det tror jag innerst inne att även du förstår. |
| Grubbe...jasså..varför gör den inte det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.