|
|
|
|---|---|
HZRobban |
Har en "klump" stora report, ca 15 cm hög och ca 3-4 cm bred med massa småreport som givetvis fått i sig något svart skit som är omöjligt att få rent... Rakblad fungerar icke, då ere iaf report och inte något som sitter på. har även testat med något rengöringsmedel för glas och plast som ska "lyfta ur" smutsen... Men icke... O inte heller avfettning eller fönsterputs :) Vad göra? :P |
|
prova med typ vaxpolish (eller rubbing om du har lite koll på vad du pysllar med)... //Martin |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Antar att du menar att du har repor i glaset! Men vilket glas pratar vi om? Coupeglas eller strålkastarglas? Finns ett medel som heter quickcleen och finns på tex OK. Detta medel fick iallafall mitt insug i alu att se ut som nytt, samt att jag provade det på min spolarvätskebehållare i plast som inget annat bitit på( har provat allt) att bli väldigt gott skick igen! Detta medel fungerar mycket bra på alla slags fett eller olja! MVH Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Använd dig av en Scotchbrite ihop med detta medel, men var varsam! MVH Patrik |
HZRobban |
Det är på sido förar fönstret... Riktigt irriterande... Raka report också så funderar på om det är något som ligger / legat och repat när man drar upp ner rutan... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.