|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar ungefärligt vad det skulle kosta att lacka ett m-pkt? Färgen är cosmossvartmetallic. Någon som har gjort det? Vad har ni betalat? svart eller vitt? Mvh: Jimmy | |
|
Tja! Priserna varierar väldigt mycket. Men se till att du går till en som är bra på att lacka bilar. Se till att han få se på din bil osv. Men jag skulle tippa att du får betala svart 1200-2000 kr. Svårt att säga. Gäller att man har lite tur också. Lycka till! |
|
|
Nja jag tror nog att det blir dyrare än så om man ska gå till en riktig lackare. Tror jag betalade 4000:- för ett komplett M-paket Ink. spackling, slipning och lite annat. Kan tillägga att mitt var begagnat. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Hmm..det var billigt Jag fick betala 6500 monterat och klart... Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Mitt var utan kvitto 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Skulle också tippa på att priset hamnar någonstans i trakterna kring Jonssons och Razvans. 1200-2000 låter väldigt billigt. ___ //Ulf |
|
|
hmm, okej låter dyrt... tack för era svar!! mvh: Jimmy |
|
|
Det kostar att ligga på topp :) 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
När jag lackerade min front så sa han att bara färgen från BMW gick på 800 :- Då kan du nog själv räkna ut att 1200 ska du vara mer än nöjd med, tror ingen gör det för dem pengarna. Min är visserligen en metallic. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.