|
|
|
|---|---|
|
Är den här värd priset? Länk det ska vara helt nya däck och fälgar som har kostat 9500kr i början på maj | |
|
Kolla på Länk istället. /Anders |
|
| Lite synd på att det inte var manuell.. | |
| slö bil manuell!! ännu slöare med automat!!!!!!!!!!! borde vara nästan osäljbar | |
| Vilken är slö? 520in? det är väl klart.. fast å andra sidan skulle jag nog köpa en 520 om jag skulle ha en bara glidar bil.. | |
|
Står ju att den är både manuell och automat,så vilket kan de vara? Vart står de att de är nya fälgar å däck för 9500:-? snarare nya däck för 6000:- Tycker 20k låter väldigt mycket för en så pass gammal 520,en i superfint skick kan dock vara de,men får inte intrycket av att denna är de. |
|
| En så pass gamal bil kan inte värderas genom en Blocket annons. Rost, allmänt skick, och mängden av fel avgör saken... | |
| 20 tusen med läckande avgassystem och sprucken front och avsaknad av emblem....mm. nädu skulle inte ge mer än 7-8 tusen för en sån... | |
|
Just att han inte ens kostat på att köpa ett nytt emblem när det blev stulet. Det där är en sån där bil som man klickar bort direkt ;) /Olof |
|
|
Som prisjämförelse kan jag säga att min mor sålde sin 520i -90 för 4 år sedan. Fick ca. 20´k. Den bilen var i maskinellt samt funktionsmässigt toppskick. Fanns inga fel. Nyren. topp, nyren. framvagn, nytt avgas., nya bromsar mm. Det mesta var nytt eller bytt, dock en ful lacksakada på ena skärmen. Denna du länkar till är INTE värd ens hälften av det den annonseras för. |
|
|
Max 10' skulle jag betala för den bara för att det sitter 17" hjulpå den. Annars max 5'. Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.