|
|
|
|---|---|
| hej min bil går väldigt illa på tomgång jag undrar om nån vet var det kan vara för fel den går inte på alla cylindrar då men gasar man lite så går den klockrent | |
|
Kanske kan utveckla lite mer hur den går illa på tomgång.. Låter de som den vill dö,skakar hela bilen lite typ? Va ligger den på för varv på tomgången? |
|
|
den skakar men den vill inte dö det är bara att den går inte på alla burkar den ligger på 5-600 i varv |
|
Conan999 |
Min ligger oxå på ca: 550 varv, känns något lågt men den har alltid legat där. Igår gjorde jag rent tomgångsmotorn och spjället. Ska prova idag om det blivit nån skillnad. Det går väl iof justera vajern något om man vill. Conan999 |
|
Hej sök på "sök inlägg" prova sök på membran eller tomgång där står det en hel del .. men som sagt det kan ju bero på olika saker .. min är också ganska så ojämn på tomgången tycker jag men då man kör går den rätt bra, Ibland så känns det som om den bara står och vibbrerar svajar på tomgången men inget syns på varvräknaren Lycka till felssöker själv efter felet |
|
| pjuk: Fick du någon ordning på ditt problem eller sålde du möjligen din bil till Karlstad? Gick ner och startade min bil för första gången kall nyss och beter sig precis som din. Kanske tillåmed så att jag har din bil :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.