AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.107

ang en firma i Lidkpng

Tjena..

Tänkte Då köpa en 328 e36 -97 från en firma som importerat den.

Ja kan inget om den firman...är dom seriösa importerare.
lixom dom säger att servicebok finns och alla dokument från tyskland.. så de borde väl inte va något mer eller???
i övrigt så säger han att i vanligt fall så hämtar dom inte så gamla bilar..men dom kunde inte låta bli denna eftersom den är i så ruskigt bra skick..

Dom kallar sig GTG Sverige AB och finns i Lidköping
ínga svar..då tar jag det som att firman är godkänd =)
te
303
ted81
BMW M3 E92
jag bor ju in trakten men har aldrig hört talas om gtg?????

en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
Jag bor också en bit från Lidköping men har aldrig hört om dom jag heller! Ett tips är att "GTG" brukar betyda "Got To Go" på chattförkortningsspråk... se upp så ingen smiter iväg från dej vid sämsta möjliga tillfälle! ;)
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Att ingen har hört talas om firman är väl knappast något som med automatik gör den "godkänd". Tvärtom skulle jag var på min vakt ännu mer. Nystartad? Gammal firma som bytt namn? Och i så fall varför? Att köpa nyimporterad bil i Sverige är tyvärr en högriskare...

___
//Ulf
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Firman som sådan har funnits i evigheter, men jag tror inte den har hetat gtg förut. Bor själv i Lidköping och har kört förbi många gånger. Ligger en bit utanför stan. De brukar ha några intressanta bilar, har haft t.ex en BMW 850 som såg fin ut. Men jag har aldrig hört att någon köpt en bil där. Personligen skulle jag nog inte köpa en bil där efterssom jag inte har några goda referenser.
är det nån som kan göra mig en tjänst som bor ganska nära firman??

asså jag är typ sånhär, om jag åker dit o kikar på bilen så måste jag köpa den direkt..

så jag tänkte om nån mer kunnigare än mig som kan upptäcka lite bluff o sånt (om det nu finns nåra )
tex med serviceboken ,dokumenten osv,,??

det vore super sjysst då jag ska dit på onsdag för att köpa den,,,och jag är verkligen kass på upptcäka saker...jag tror för mycket på försäljaren och brukar hålla med jämt =)=)

nån i närheten som har lust?

Det är deras 328 e36 coupe silver -97
lyckades få fram deras hemsida ..

men men,, vad händer när man försöker trycka på länken?

Jo!!! testa så fåru se =) Länk
här har ni lite bilder o info på bilen.

Länk Länk Länk Länk Länk

Info:1997,silvermet,14800 mil, Automatisk växellåda, ABS bromsar, ECC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Eltaklucka, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, LM-fälgar, Servostyrning, Skinnklädsel, Sportstolar, Stereo, Stolvärme fram, Vinterhjul - friktion
te
303
ted81
BMW M3 E92
svenskaeuro ... har varit där flera ggr.
tycker både säljaren och objekten verkar oseriösa .

ena gången jag var där så kunde jag inte få provköra denbil som var intressant pga han hadde lånat ut sin grönskylt till en kompis ..... jag tacka för mig och åkte vidare .

Th
648
Thorsella
BMW E30
BMW 735
det är en bra firma en kompis till mej äger firman:-)

Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar
Muhahahaha!

va bara tvungen, världen e så liten....
Thorsella:

va bra att nån tycker det =)

imorn ska jag iaf iväg o hämta min 328 yiipiiiiii...!!!!!!!!!!!!!!!
sååå...nu har jag bilen vid min sida =)=)'

skit fräsch måste jag säga...och den går som fan med automat lådan...

weeehhooooooooooooo

0ver and out
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.