|
|
|
|---|---|
|
Är det svårt att sätta tillbaka huven om man skulle få för sig att ta bort den ?? jag måste byta vatten pump och den är ivägen ! =) shit happens! | |
| Den går inte att sätta tillbaka.... | |
| Det är inga problem att sätta tillbaka den, se bara till att sätta skruvarna på samma position men det ser du... | |
|
Det är inga svårigheter alls bara du har (som föregående talare säger) koll på skruvarna. Jag har gjort det flera gånger. Hellre leva en dag som varg än 100 år som får! |
|
|
Ivägen för att byta vattenpump? Jag har gjort en hel del med min inklusive byte av vattenpump och tycker inte det är nå problem alls. Det är nog enklare att låta huven sitta. Testa med att öppna den bara:-). Skämt å sido, men tycker du det är så krångligt att stå på sidan och hänga in? Det kanske är hemskt trångt med sexan? Lycka till / Jocke |
|
jocker18@home.se |
jag plockade av huven på min 320-87 när jag skulle renovera toppen, men så stod den still i 6 veckor för allt gick åt helvete.... inklusive termostathuset WmB SoundZ |
|
klart att det är mycket enklare utan huv. men jag hittar ingen skarv på kablar och slangar som går upp i huven. funderar på att fixa det, för sen är det ju ennkelt att montera bort huven. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.