|
|
|
|---|---|
|
Det verkar var shit quality på prylarna.. byte ut cabmotorn förra sommaren (står dock ofta under en massa björkar, så det gäller att sopa av taket innan man fäller ner, och nu är den inne för att kolvarna läcker olja ( det tar enligt BMW nacka, stans absolut sämsta verkstad) 6 timmar att få av cabben, och nu har dom haft den inne sedan i tisdags. detta komme rinte att gå på någon som helst garanti, wtf bilen har knappt gått 3000 mil. Har förövrigt problem med nycklarna också dom lägger av i bland & går inte att starta med , så nu måste jag ha med mig båda nycklarna at all times :-( Z4 ägare ? 1: what about BMW Nacka? 2: problem med Cab motor? 3: problem med nycklar? He makes the sign of a Z | |
|
Alltså mina ärade roadster glidare.. När jag menar att kolvarna läcker olja så är det hydraliken till sufflet motorn jag pratar om och ingenting annat. He makes the sign of a Z |
|
|
problemet jag har haft med cabben är att den inte vill cabba ner riktigt ända ner. lämnar ett spel på ca 10mm Sen så klunkar bilen när jag gasar till på ettan eller tvåen och sedan släpper gasen. Kan säkert vara bussningarna? Annars en superb bil enligt mig! |
|
|
Nycklarna har jag inte haft problem med! Du får se till att köra mycket så att nycklarna laddas ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.