|
|
|
|---|---|
|
Har kollat runt på alla möjliga varit in på beastpower.com och fått diverse tips på bilder och dyligt, om jag bygger från kattarna och bakåt, vilka rördimensioner ska jag använda? jag är ganska händig med tigen har byggt en del avgasbyggen o.s.v sen tidigare anledningen till att jag vill bygga själv är för att det är billigare samt att det är kul! jdu får aldrig ett färdigt system för under 15 000:- Mvh/Robin är det nånting jag ska tänka på? kan jag få problem med motorlampan oså? del motstånd eller liknande? | |
| Nån som har nått att komma med?=) | |
|
Hej jag byggde avgas av såna universala delar till min E34 525:a jag hade o det var billigt o brumade gott! Mina tips: släng inte orginalen även om du inte behöver den för du ska gå efter den. Mått får du välja själv 2x3" kanske vore nåt. Därefter kommer det svåraste - att hänga upp den o då är en svets ett måste! Annars är det väl inget svårt, lambda sitter innan katen så det är upp till fantasin nu! : ) Mvh Peter |
|
| M5 E39 har lambdor efter katterna oxå (totalt 4 lambdor), så det är väl bäst att bygga systemet efter dessa eller så får du svetsa nya infästningar för dessa i nya rören. | |
|
Jag vill ha mer exakta svar?=) finns det nån som har byggt själv på en sådan bil? det blir efter kattarna |
|
|
Nån snälla? det enda jag vill ha svar på är om nått kan gå sönder ifall jag bygger ett avgassystem? det kommer bli samma finish som alla andra sportsystem tig svetsat oså men jag kommer ju inte precis kunna köra det i nån provbänk? //Robin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.