|
|
|
|---|---|
|
Hoppas få lite respons här på mina problem... Jag kan låsa min bil med fjärren (bmw orginal larm), men sen när jag ska låsa upp bilen så går larmet inom ett par sec, men ibland så går det hur fint som helst, men när larmet går så kan man larma på igen och larma av så slutar tjutandet, men ibland går inte det heller, då får man köra in nycklen i tändningslåset, så slutar de till slut.. Men varför är går det ibland och ibland inte?! När man larmar bilen så blinkar blinkersena till, men inte när man larmar av! Ska du vara så eller har det nånting ihop med felet?! hmm hoppas verkligen att någon har nå shyssta tips till mitt problem, man vill juh gärna använda larmet när man har ett! kan tillägga att bilen har stått avställd och inte används på tre år av förra ägaren! | |
| en 96:a förresten om de skulle vara till nån hjälp!! | |
| Kom igen nu, dela med er av era kunskaper!!! =) | |
| Kan inte hjälpa dig,men min hade för några veckor sedan tendensen att starta alarmet var som helst,mycket besvärande,hade den hos BMW där de diagnosterade felet med kass indikator för huven,sensorn byttes och tills nu har larmet funkat ok.Kanske det är bäst att du far och läser diagnosen? | |
|
hmm ja, kanske är det enda alternativet!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.