|
|
|
|---|---|
|
Skall iväg och hämta mitt nyförvärv imorgon, svårt att tänka på något annat och att sitta still just nu... Det blev en efterlängtad E36 325i coupé -92. Länk Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. | |
| ser välldigt fin ut | |
|
Hehe, trevligt! Hoppas det går bra, att roligt att köpa "ny" BMW :) |
|
| Ser riktigt fin ut. Schnitzer-stuk på fälgarna också, mycket trevligt. :) | |
|
Tackar! Japp, låtsas-Schnitzer är det. Men de är snygga, passar den karossen bra tycker jag. Snart dags och lägga sig och låta tiden gå fort till imorgon! Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. |
|
|
Ser grymt fräsch ut! Schnitzer ska det vara! :D Lycka till med "nya" bilen! |
|
|
Travel-In-Style: Nice BMW...;) BMdubbelW: Gillar din Touring =) Riktigt nice /Panos ----------------------------- Drar loss i en E30-kaross |
|
|
/Panos: Tack så mycket! |
|
|
Grattis Johan, ser ju fräsh ut på bilden! Gick också från E30 320 till E36 325 en gång i tiden ;) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Tack alla för de vänliga tillropen och lyckönskningarna! Idag har jag och tösen varit på en lång runda runt Skåne och jag har "kört in mig" på bilen. Den är helt underbar! Ett härligt ljud, fantastisk körställning och suverän väghållning. Den här coupén kommer nog bjuda mig mycket glädje. Bytet från E30 -88 till den här är som natt och dag. Nu slipper jag den klassiskt morrande bakaxeln och glapp förarstol. Istället kommer servostyrning, skinnklädsel och tight växellänkage... Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. |
|
| kosta den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.