|
|
|
|---|---|
|
Hej. Hur bär man sig åt för att få lite bra glans på fälgbanorna på mina syling 5? Saboterar man ytstrukturen om man går på för hårt. Vet någon som fixar nya skruvar, mina är ganska ärgade... | |
|
Provat metallpolish? Biltema har en som fungerar bra. Tänk bara på att polera längs med fälgbanan. Skruvarna vet jag inte hur man tar sig an. Ett annat tips är att lämna in fälgarna och låta polera kanten och skruvarna. Mina 18" Styling 5 har ser ut såhär efter att tidigare ägare låtit renovera dem: Länk /Carl |
|
|
En hink diesel o några tandborstar så blir folk blinda när du åker förbi! :) /Peter |
|
|
SKulle autosol funka? Jag antar att man ska polera ytan där skruvarna sitter också, och inte bara fälgkanten... Har någon koll på vart man kan lämna in fälgar för renovering i sydöstra sverige? |
|
loftahammar |
det är dyrt att polera fälgar, kollade med Länk och dom skulle ha 1150kr st för mina 17" 3delad splitt, inte så jätte billigt men men dom blir ju som nya... -=Mmm Bmw=- Länk Länk |
|
Ärligt, funkar diesel så bra, för det är töstlöst att polera. och byta en nersvärtad trasa hela tiden.. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.