|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänker lämna in min nya 120i för lackkonservering hos någon av Ditecstationerna. De närmaste stationerna finns i Norrköping eller Eskilstuna. Innan jag lämnar in bilen skulle det kännas något tryggare om jag visste hur bra dessa stationer är när det gäller själva resultatet. Om att personalen är kompetent och utför ett bra lackbehandling och att det inte finns några klåpare som förstör lacken. Om de har nöjda kunder osv. Min fråga är har någon av Er lämnat in sin bil för en Ditec lackkonservering i Norrköping eller Eskilstuna? Vart Ni nöjda med resultatet. Skulle Ni rekomenera någon av de? Det finns en sak till som jag har funderat på, eftersom min bil levereras från fabriken förhoppningsvis om en månad så tror jag att lacken har inte hunnit härda. Är det bättre att vänta några månader innan man lämnar in bilen eller spelar det ingen roll. Jag menar att lacken hinner få i sig en del smuts under tiden som kanske försämrar behanlingen. Mvh Tomas | |
|
Hofeistos: Jag tror att det är bättre att låta lacken härda en tid dvs 1mån innan du vänder dig till en Ditec alt MrCap för översyn. Om de är bättre i Norrköping eller Eskilstua vet jag tyvärr inte:( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.