|
|
|
|---|---|
|
Hej, Länk Jag hade tänkt att köpa denna bil men nu fick jag förhinder. Men jag tänkte berätta lite om bilen om det är någon annan som är sugen på att åka ner. Den har gått 10800 mil och vanosen är bytt 2004, det är ny koppling och nya däck. All service är gjord på Auktoriserad BMW verkstad. Bilen är i väldigt fick skick utifrån dom bilderna jag fått av honom och vad han har sagt. Helt skadefri. Bilen står i Liege ca 10 mil från Flygplatsen i Charleroi. Han skulle ha hämtat upp mig på flygplatsen för visning av bilen. Bilens chassinummer är: LD20263 . Alla nycklar finns och han har det belgiska registreringsbeviset klart. Jag har bokat flyg ner som kostade 530 kr som inte gick att boka av men om det är någon som är manad att åka den 2:a JUNI så får ni givetvis ta min plats GRATIS bara den kommer till användning. Jag vet inte hur Ryan Air gör vid byte av namn men det ska nog gå att göra via internet. Maila mig om ni vill ha bilder eller undar något... /Daniel | |
| synd att du inte kan åka ner själv :(... det jag undrar över är varför den har dem gamla lyserna med oranga blinker... z3m ska väl ha vita blinkers eller har jag fel? | |
|
Gula blinkers fram på en bil som har vita som standard luktar krockskada. Det behöver absolut inte betyda något, men det kan göra det... Ser fin ut på bilderna iaf. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Vad ni hakar upp er på saker... Länk Då är denna också krockad då eller? /Daniel |
|
|
Det behöver den inte vara, men jag ser ingen anledning att montera gula blinkers enbart fram och inte runt resten av bilen av någon annan anledning än en krockskada. Gula blinkers sitter som bekant som standard på "vanliga" Z3:or och är därmed lättare att få tag i på andrahandsmarknaden. Bara spekulationer från min sida! /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| det är som masten säger.. men kan det kanske vara tt z3m hade oranga blinkers på andra marknader..vet att det är så i usa men den bilen har ju annan motor oxå.. Danragn: man lägger märke till det så fort man ser bilen.. fråga säljaren vf det är så | |
|
I bl.a. USA och Kanada (?) hade samtliga Z3 orange blinkers. Jag kollade upp utrustningslistan för den här bilen och fann att den ursprungligen är såld i Tyskland. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Hur kollar man utrustningslista på en BMW?? Skulle vara kul att göra på sin egen... utan att behöva gå till bmw och besvära dom. Hur gör du Masten? | |
|
Det är bara att ringa till BMW och få listan... Jaja, då är väl den smälld då? /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.