|
|
|
|---|---|
realpower |
Hej jag undrar ifall någon har en bild eller vet någon som har satt ditt ett m3 kitt på en touring (e30).Är intresserad på hur det skulle se ut.. /Patrik.. |
|
Ja...det hade inte vart helt fel o se.... Har själv letat utan resultat. ----------------------------- Drar loss i en E30-kaross |
|
realpower |
Ja jag vet att det är en som har byggt på en e30 touring men hittar inget alls, sen vill jag se hur det blir med bakdörrarna.. |
|
Kan detta vara nåt?? Länk ----------------------------- Drar loss i en E30-kaross |
|
realpower |
Tackar ja man är lite skeptisk till hur det ser ut med en fyr dörras men det ser ju bra ut.. |
| passar väldigt snyggt men det skulle vara snygagre med en takvinge och bredare och större fälgar | |
|
Japp, bredare och större fälgar hade inte vart helt fel...=) ----------------------------- Drar loss i en E30-kaross |
|
|
Fälgar och takvinge är ju en baggis med tanke på arbetet på resten av bilen. Det klarar nästan till och med en med tio vänstertummar mitt i händerna att fixa till. ;) Följ annars denne herres jobb med att bygga en M3E30-Touring på denna Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE: Det där var en schysst sida....Ska ta mig en tyst minut o läsa igenom det med en kopp svart java ;) ----------------------------- Drar loss i en E30-kaross |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.