|
|
|
|---|---|
| är dom seriösa , gällande import bilar. | |
| Jag var till Autocenter häromdan och mitt intryck är oseriösa. | |
|
Tillägg. Ett mycket litet ca 30 kvm kontor och en liten trång gård med ett par tre tillsynes "skapliga" BMW och en handfull rishögar. Vi ville kolla på en bil och fick låna nyckeln men inget mer intresse från "försäljaren" |
|
|
Jag köpte min nuvarande vinterbil där en Passat -91, blev ett snabbköp mitt i natten:-). Fanns en hel del att göra på den men priset var OK trots alla brister. Bilen rullar på fint, det enda som är kvar är att fixa ett förmodat packbox-läckage. Pratade lite med killen (ägaren?) som är i 30-års åldern, tror han va från forna Jugoslavien. I vart fall berättade han att han tog hem sina bilar från Italien, han verkade iaf kunna en hel del om bilar. Kan dock inte uttala mig om hur "seriös" han är men han hör nog till de mer seriösa i Örebro iaf:-). Tyckte hans kontor va stort ja, iaf jämfört med en bilhandlare jag jobbade för i 20-års åldern, hans kontor var ca 15 kvm max:-). O nu är det ju inte storleken på kontoret som avgör om man är seriös eller inte, o det allra viktigaste är att din tilltänkta bil är i det skick den skall vara... Det fanns för övrigt en svart M3:a där har jag för mig när jag köpte min vinterbil där (mars -06), e det den du är intresserad av? Kolla lite snabbt på den (köpte min bil där kl 11 på kvällen så man såg nada...) men det första intrycket jag fick av den bilen var att det inte var en bil jag skulle vara intresserad av, kan inte förklara varför, det var bara en känsla. |
|
|
Klart att kontoret inte avgör om autoexperten är seriösa, men mitt första intryck kändes icke bra. Men hursom helst, ring och prata med dom och bilda dig en egen uppfattning. Kan ju vara ett seriöst ställe. |
|
|
Länk Länk Har hotmailadress på blocket...men en mer normal på vanliga hemsidan... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Köp inte importbilar från Italien, Köp inte bil hos bakgårdsimportörer i Örebro om du inte vet precis vad du ger dig in på. Dvs är expert på bilmärket ifråga. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.