|
|
|
|---|---|
Juhas 530i |
Fina bilder från UK... Länk Mvh Juha |
|
Skapligt. Hur i hela gick det där till? ///BMW - Was sonst! |
|
| Dålig downforce... | |
|
Länk Rätt unik den här killen med... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Osynliga vingar på BMWn kanske eller hade han fel monterat vingen? Drack lite vodka o fick 7.72 promille? Det var verkligen lite men saningen är det att ryssar o deras grannar dricker mest sprit i världen så det var inte så konstigt att han var påverkat av "LITE" vodka... O så klagar folk på alla rattfula chaffisar som kör här i Svergie o saningen är den att det är utländska chafisar som ställer till mesta bekymer på vägarna! Peter |
|
|
Första april eller:-) *BAWORAK* |
|
|
Shiiit! Han kan nog inte säga: "Jag höll laglig hastighet och väjde för en katt" He he... _____Vraum!_____ |
|
| har haft redbull i tanken???????????? | |
|
Kolla dom! Mer än BMW : ) Länk Länk Länk Länk Bäst till sist :) |
|
Juhas 530i |
Grabber! Det är inte bara SAAB som kan tillverka flygplan, dessa Bimmers verkar ju flyga minst lika bra. Annars skulle jag kunna tänka mig att glida runt i den röda Peterbuilten i din andra länk. Så där lagom tufft att parkera den utanför en kiosk och beställa korv med mos! |
|
Undrar vad de hade för bortförklaring? Typ, motorhaveri på 4000 meters höjd, försökte glidflyga och nödlanda på vägen men en luftgrop fick och att tappa kontrollen ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Den sista länken är kanon, läste ngnstans att det var en reklamkupp i USA för nya BMWn. Men jag undrar hur det fixat hålet i lägenhten i första länken som tråden handlar om. För inte fasen är det BMWn som farit ända ditt upp. *BAWORAK* |
|
| Är det inte så att BMW började sin verksamhet med flygplansmotorer? :-) | |
| Taskig svacka i vägen för den svarta E30:n, hoppas nån vägverksnisse förstår sånt här i sverige och börja jämna ut vägarna lite... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.