|
|
|
|---|---|
| Länk - bussen tar ändå priset :D | |
|
Den enda som (nästan) räddade upp det var just-bussen... |
|
|
Schysst nackspärr passagerarna i bussen måste ha fått! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Gillar den sista "chigulin" (Ladan) där bensintanken effektivt tömmer ut all innehåll på nolltid efter den i sammanhanget relativt milda kollisionen. ___ //Ulf |
|
|
Just med ladan ser man hur lätt det är och volta även i små hastigheter skrämmande lätt...huu Mpower |
|
Stekaren |
Folk körde som nötter i vissa scener. |
|
Kan ngn förklara lastbilshistorien??? Jag ser iaf bara en lastbil först o sedan smäller dem...kommer den andra ut från ett hål i väggen??? *BAWORAK* |
|
|
Kollade flera gånger eftersom jag trodde att jag sett fel.. Var kom den andra lastbilen ifrån?? |
|
|
Förmodligen byter lastbil nr 1 fil innan, och prejar upp lastbil nr i väggen. BMW CS #5206 |
|
|
nr 2 skall det stå BMW CS #5206 |
|
|
Nej det ser helt klart ut som lastbilen (nr2) kommer ut från väggen. Kolla förarhytten. Lastbil 1 hade nog inte många hundradelar på sig att reagera... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Tror inte tunneln är hal. Beror nog mer på aggresiva förare i Moskva som skapar dessa situationer.. |
|
|
Ser nästan ut som att lastbil ett kör i tunnelväggen, är det inte en nödficka eller nåt just där? Lastbil två håller nog bara inte avståndet.. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.