|
|
|
|---|---|
|
Jaha då var det dags igen...nu har jag hittat denna AEZ fälg till bra pris. dimension 8x17" till min svarta M3 coupé (se länk nedan) Vad tror ni? skulle det se OK ut, eller är den tråkig? Jag gillar den stilrena 5 ekrade designen...1895:-/st ink moms är ju helt ok! :) Länk | |
|
Mosse, tillräckligt med luft för att jag skall gilla den iallafall. Tycker att man skall visa så mycket som möjligt av skivorna. |
|
|
Den är ju ganska "anonym" har sett den på en Golf VR6:a men då ser den ju ganska tam ut med dom små leksaksbromsarna bakom! Antingen köper man nått billigare som ser OK ut , eller så får man punga ut 20.000:- ...minst för snygga BBS fälgar... :( |
|
|
Varför inte köpa begagnat? Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
Ja du...jag har satt ut ca en miljon annonser här på bmwpower att jag vill köpa beg. M3 fälgar, men det är svårt att få tag på tyvärr. Sen är det ju alltd roligare att ha nya saker till pärlan! :) /Klas |
|
|
Ser helt Ok ut tycker jag, stilren. Ser nog större ut än den är med tanke på att ekrarna går ända ut till däcket. Fast jag föredrar orginal när det gäller 17". Ola |
|
| Den bästa 17" fälgen är CAB fälgen...om någon har en uppsättning till salu så betalar jag bra! :) | |
RafkoM3 |
HEj Mosse! Jag har ett par 17" GT-fälgar till salu. 7.5" fram 8.5 bak. ring 0704-825982 eller Maila till Rafko@hotmail.com /Rafael M3 Köhler Racing |
| När Mosse minst anade det... :-) | |
|
Haha! Jepp NÅGON gång ska det väl vara min tur Kjelle! ;) /Klas |
|
|
Det LÖNAR sig att köpa beg fälgar. Fälgar sjunker ju sjukt i pris så fort dom har suttit på din bil i 5 sekunder, varför vet jag inte... Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.