|
|
|
|---|---|
|
blir galen på min bil 530d-03,fick lysande dde lampan i instrumentet (glödning)bilen startar endast med start gas o sen går den en viss tid hur bra som helst,då kommer den lampan upp o bilen tappar kraft 50%,gjörde fel sökning o det vissar railtrycksensor,railtryckregulator o kamaxel givare,byt sensor idag o ingeen skilnad 1783 kr.orkar inte köpa resten eftersom kan byta massor utan att blir bätre.finns det nån som har haft liknande problem.håller på att blir galen!!!!!!!!! | |
| ingen som kan eller?har byt railtryckregulator o kamaxel givare utan nån resultat. | |
|
Det låter som dålig luftmassamätare (LMM), prova att koppla ur den när den börjar gå dåligt och se om det blir bättre. Mvh |
|
| ok men varför den startar bara med start gas eller om man puttar den? | |
|
Varför inte göra ett test på bmw istället gör att läga ut en massa pengar på vad man TROR är sönder? MvH Bmw 4-ever |
|
| om du läser högst upp i min första inlag så det står att jag gjorde felsökning med följande fel så vad ska man göra än byta den som visade fel???????? | |
| om du läser högst upp i min första inlag så det står att jag gjorde felsökning med följande fel så vad ska man göra än byta den som visade fel???????? | |
|
om du läser högst upp i min första inlag så det står att jag gjorde felsökning med följande fel så vad ska man göra än byta den som visade fel???????? |
|
|
om du läser högst upp i min första inlag så det står att jag gjorde felsökning med följande fel så vad ska man göra än byta den som visade fel???????? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.