|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Bilarnas "hjärnor" blir mer och mer windows/pc-baserade vilket kommer innebära att även navigationssystemen kommer att bli bättre och bättre. VW jobbar ihop med Google på att skapa fullt realistiska 3dkartor med hjälp av google earth. Visst kommer det finnas integrerad navigation i bilarna, men inte ens bilhandlare ger något extra för navigation på en bil från mitten/slutet på 90-talet längre. |
|
| de horisontella linjerna är väl precis som på E90 av fiberoptik? Led lyser ju absolut inte sådär iaf.. | |
|
Jag utgår ifrån att dom inte ljuger i pressreleaserna iallafall, men vi får väl se när man får se bilen live. "When the driver of the Coupé needs to execute an emergency stop, or when the ABS system is in operation, the driver behind is warned of the danger ahead by an additional illumination of the LED brake lights in the lamp cluster." |
|
| ok då kanske den har någon form av led men jag syftade på led-lampor som lyser hela tiden som på förra coupen. | |
| Tror ni att en 335 automat blir mycket svårare sälja om 3 år än en manuell? | |
|
Kwan: För 7-8 år sen ja! Men inte nu längre, dagens automater är såpass bra att jag inte tror att en automat blir mer svårsåld än en manuell. Keep Your Distance! |
|
| Du kan ju även välja till paddlar för steptronicen, vilket borde göra automaten lite mer attraktiv för de som står i valet och kvalet mellan A och M. | |
| Narvelius: Var har du fått den informationen ifrån ? | |
|
Hm, får min 330i sedan första veckan i juli. Hamnade på ca 410´ med lite paket. Tro hur tokigt det var... Skillnaden mellan 335-330 är ju betydligt större än 330 - 325... Vet nån när första leverans väntas till Sverige? Bilar för Norden brukar ju dröja innan de hamnar i produktion. /Kalle |
|
| September kommer den första leveransen, med bl.a. min kärra. | |
|
kalleb: Nej det kommer det inte vara nya 330i coupe kommer ha 272hästar inte 254 som det är nu. |
|
|
Bakljusen påminner om e39 fr.o.m. 01, Länk fiberoptik med LED, e46 coupé ser annorlunda ut.Länk BMW CS #5206 |
|
|
Kwan: När kommer då 330 coupe? /Kalle |
|
|
kalleb: Under hösten ska man nog kunna beställa |
|
|
Går säkert att beställa till hösten men den kommer till våren -07. Keep Your Distance! |
|
|
Fick tag på den nya första broschyren den sk. flyern i veckan som gick. Trist att inte fälgalternativen finns med. För i tiden hade dom olika färger på bilen i broschyren , nuförtiden gör dom det hela väldigt lätt för sig med samma bil i hela broschyren. Dom små färgrutorna som finns är ju inte ens nära hur lacken ser ut på riktigt. Keep Your Distance! |
|
|
Jag fick en ny katalog som jag inte sett någonstans i brevlådan i torsdags av min återförsäljare. Tillbehörskatalogen innehållande massa nya fälgar och det lilla M-Paketet som brukar dyka upp före det stora. Och en massa nya go bilder och vinklar på bilen. Ska kolla om jag ska scanna den åt er och lägga upp den. Men resultatet lär ju bli som det blir, blir inget bra att scanna tryck. Mvh Krisitan |
|
| Den stora katalogen ska visst släppas under sen sommaren. Samtdigt som de börjar rulla ut bilar till kunder och handlare. Nu finns ju bara de dära små broschyrerna som är bättre än inget. | |
| oj den vill jag se!! | |
|
Alf_VON_Sil: Det vore lysande om du kunde göra det! Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.