|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
En 325ci ska jag ha! Är det någon som har bilder på någon bil med färgen monacoblå? Mvh Alf |
|
|
Monacoblå: Länk /Fredrik Swärd |
|
|
Blått är det nya svart! |
|
|
Kul att priserna och utrustning är klara, har varit nyfiken på detta rätt länge nu. Tack för notisen, Clubsport. Ganska ok standardutrustning på 335i ändå med elmanövrerade sportstolar och sportchassi som standard. Snålt att inte klimatautomatik är standard dock, men eftersom paketen är ganska förmånliga så spelar ju inte det nån större roll iofs. |
|
|
Clubsport: Länken funnkar inte. Har man dödat den pga av att ni hittade den?!? BMW CS #6212 |
|
|
Narvselius, Gå in på www.bmw.se och klicka dig fram till nya 3-serie coupe så kan du finna priserna och utrustningslista. |
|
|
Sward: Tack Monaco blå är alldeles för mörk tycker jag personligen. Finns den verkligen inte i flera färger än de som de visar på hemsidan? |
|
|
Frågan är om E92 inte är den absolut läckraste BMW:n i hela modellpaletten för tillfället? Ruggigt vacker, elegant och samtidigt aggresiv och sportig - precis som en BMW ska vara! Prispåslaget luktar fyndvarning. Kostar ju mindre än ett M-paket!!! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Riktigt läcker och dessutom prisvärd... endast Z4 M Coupé som är fräshare :) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Alf_VON_Sil Om du går in på www.e90post.com så finns där bilder på nästan alla färger hur de ser ut i verkligheten. /Fredrik Swärd |
|
|
acey Jag skulle vilja påstå att vitt är det nya svart! Länk /Fredrik Swärd |
|
|
Åhhh...herre-j-r vad snygg den är i vitt...! / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Den verkar bli riktigt nice! Ingen som har nån koll på när sport paketet kommer? För det brukar la komma lite efter lanseringen.. Sätt några bilder men vet inte om det va officiella. btw min första post men jag e inte ny läsare på autopower forumet! :) |
|
|
Vad tycks 335i 418000 Comfort paket 18600kr Dynamick paket 8000kr HiFi-högtalarsystem, 10 högtalare, 180 W 5600kr Klädsel: - Läder Dakota 18800kr Larmsystem med fjärrkontroll 4700kr Klimatautomatik 7200kr Totalt 480900:- Något mer man behöver eller? |
|
Njuren |
Metallic! BMW - i nöd och lust? |
|
oj glömde det det med självklart |
|
| är det någon mer utrusting som man måste bara ha? tänker då vid försäljning om 2 -3 år | |
|
Kwan: Komfortaccess, bekvämt! Helljusassistent, kanske inte livsnödvändigt men en kul grej och billigt. Majoriteten väljer bara paketen så då kan en bil som har lite extragrejer stå ut när det är dax att sälja bilen. Keep Your Distance! |
|
|
clubsport: Komfort access ingår i dynamic paketet tror jag, står i alla fall med på dynamik utr |
|
| jag undrar alltså över motorkaraktären.. två -små turbos och max effekt redan vid 5800rpm.. det får inte vara en motor med saab-karaktär, dvs dör efter 4500rpm. blir spännande o provköra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.