|
|
|
|---|---|
| Ska lacka om en bakskärm på min 330 -04 och tänkte lacka listerna på dörrarna och kofångarna samtidigt när jag ändå ska lämna in den på lack men hur tar man bort listerna enklast utan att ha sönder dom eller fästena till dom? | |
|
Denna kanske kan hjälpa lite Länk På kofångaren så är det bara att dra av dom. Börja med att skruva bort nummer plåt och ev. någon skruv under hållaren, och drag loss den. fortsätt sedan med listerna brevid. Känns som om dom skall gå sönder men det gör dom ej. |
|
|
Jag håller med grandy. Jag tog loss min list när jag skulle på med dragkrok (på bakre stötfångaren alltså) och det var inte svårt alls. Bara att dra. Jag fuskade genom att peta innifrån då jag ju hade stötfångaren avmonterad. //amullo --- |
|
| Tackar, ska ut och prova få se om dom släpper! | |
| informera oss om hur du tog lös dom på dörrarna sedan om du fått lös dom vill säga :) | |
| Hur gick det med listerna? Jag ska ge mig på mina nu i helgen tänkte jag.. | |
| JAg använde en smörkniv i plast som jag hade i en låda! Den är så mjuk så det var ingen risk att skada lacken eller listerna med den, var bara att bända lite försiktigt, var ett par clips som gick sönder med dom kostade inte många kronor att köpa nya så det gjorde ingenting! | |
| Jonas_F: Hur blev resultatet med lackade lister då? Kan du inte lägga upp bild? | |
|
Jag tog av mina lister i helgen. En list på frontspoilern sprack lite tyvärr men annars gick det kanon =) Dom åker in på lack i veckan troligtvis.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.