|
|
|
|---|---|
|
Fann för ca ett år sen en som hade länkat till en sida där det var utlagt hela elsystemet i pdf format eller nåt liknade till 635 .Tapapde bort länken eller om det slutade fungera .Är den nån som vet var jag kan hitta denna sidan eller var jag kan få tag på info om elsystemet ?? min kupefläkt går ej att stänga av .. :( Mvh christoffer | |
|
Hej! Tror att det är samma schema som jag tankade hem för några år sedan Schemat är för 635 CSI årsmodell 85 Amerikansk verision. Det är på nästan 100 A4 sidor, visar system för system mycket utförligt. Vad jag kan komma fram till fines inte sidan längre. Jag har dom i utskrift men ej i dataformat. Kan jag hjälpa dig på något sätt? Mvh BLJ |
|
| Om fläkten bara går på högvarv och inte går att stänga av är det fel på ett motstånd som sitter under fläktmotorn i motorummet. Det går lätt att byta och är inte dyrt. | |
|
Hej Bengt har problem med kupefläkten och ville främst ha en skiss över kopplingen till den .Men nu har jag fått ett bra tips från Fredrik att det bara är ett motstånd som gått . Tackar Tackar ... Om det är nån som har el-schemat på cd eller vet var på nätet man kan få tag på det är jag väldigt tacksam för tips ... Mvh Christoffer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.