|
|
|
|---|---|
| hur komemr z4 coupe stå sig mot porsche cayman?... vet att z4m lätt tar cayman s men nu tänker porsche släppa en snällare version( bara cayman).. har aldrig sett en z4 coupe live men cayman är riktigt läcker... vilken skulle ni ha valt?? | |
|
Rätt svårt att säga innan nån ens har provkört Z4 coupén. Keep Your Distance! |
|
| Som sagt, svårt innan man provkört nån, eller som i mitt fall; inte ens sett en i verkligheten... Men jag gillar Cayman riktigt mkt måste jag erkänna... så man får vell kanske återkomma med ett ev. svar ;P | |
|
Har inte provkört någon av dessa, däremot sett båda på diverse utställningar. Gillar inte Cayman designmässigt. Tycker att Boxsters linjer harmonerar bättre. Däremot är Z4C en fullträff formmässigt, snyggare än roadster. Man ska dock inte glömma att det är mera tyngd i märket Porsche, vilket är rätt så viktigt för många. Min gamla pärla: Länk |
|
|
Det går ju inte att komma ifrån att Boxster och Cayman är snik-Porschar. E60 M5 och M6 känns tyngre än valfri Porsche, möjligen bortsett från GT modellerna. Keep Your Distance! |
|
| jo visst är det snikmodeller fast dem kostar ju en hel del men dem är itne dåliga för de.. visst spelar märket en stor roll för många men jag vet itne vad jag ska tycka om z4 coupens utseende... ibland är den jättesnygg och ibland blir ja lite tveksam... är så sugen på att se den live... porsche ska nu till sommaren släppa cayman med 245hk och pryset ska bli strax under 50k euro i tyskland.. | |
|
I senaste Automobil gör man A-test på Cayman S. Ska bli intressant att se A-testet som kommer framöver med Z4C..skulle tippa på jämnt skägg mellan dessa bilar. Z4C är ju mkt snyggare helt klart också :) Det finns lite småfilmer från A-testet på nya siten Länk ///Foppa |
|
| hade det stått melann z4 roadster och boxster hade ju valet varit lättare.´.. tycker att z4:an är snygagre än boxter och även bättre enligt mig | |
|
nu kommer ju även lotus europa s och audi tt.. kanske inte riktigt i samma klass men ändå.. den nya z4 coupen blir ju bara snyggare och snyggare för varje gång man ser den :D se bara på dem här bilderna (en 3.0si) Länk Länk |
|
|
Heter den inte Gayman? XP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.