|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt att lämna in bilen för polering och vaxning. Någon som vet en bra firma i stockholm? Skriv gärna medom ni vet ungefärligt pris. Tacksam för svar Mvh Anders E34 530 | |
|
BilVårdsKliniken i märsta kanon ställe rekomderar varmt jpvona |
|
| Stockholms bilvård, Valhallavägen 156, 08-6650810. Har dock väldigt mycket att göra nu. Har använt dom sen 95, kanonnöjd. | |
|
Har använt MRCAP för allting även lackförsegling. Är trevliga och gör ett bra jobb. /Joakim |
|
David L |
Hejsan Jag håller ppå att lägga upp en lista över rekondare. I dagsläget kan ni finna den här : Länk MvH David |
|
Hej, har själv använt CarClean i Stockholm(www.carclean.se) för lackförsegling, och de har varit bra såhär långt. -- <a href="mailto:stefanbergemail@yahoo.se">stefanbergemail@yahoo.se</a> |
|
325Ci |
MrCap e de bästa. |
|
Ja de e de bästa, men även de dyraste! Jag har AutoSmart lackförsegling. Mvh Ingo E39 -97 med 19" |
|
BeeMWe playboy |
Uppsala bilrekondering, 1600 kulor för allt. |
|
Carcond i Kista 08-7506003 Jag hämtade min M3 95'a i måndags efter Polering och Ditec Lackbehandling - 1500 spänn jämnt! Samma dag frågade en kille om det var en 00'a !!! Sist in, först ut (i kurvan) |
|
Haal |
Carclean på Sveavägen 159 är bra men kanske inte billigast. De har en egen hemsida också.(Länk Haal |
|
Jag har provat autospa i nacka mkt nöjd. det är ett nyöppnatställe. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.