|
|
|
|---|---|
|
hej jag tänkte börja koppla in mitt smt i min 318is turbo . vart kan man få tag på kopplings schema? | |
|
Det finns ju en del kopplingscheman på PerfectPowers sida, Länk Man måste registera sig för att få tillgång till dom. Man ska nog inte lite blindt på att dom stämmer till 100%, Bästa är ju att mäta sig fram till dom rätta kablarna. Håller själv på att koppla SMT6 i en 320 -89, inte riktigt färdig än dock. |
|
| oki tackar | |
| varför får man inget password när man regat sig på den sidan???? | |
|
Det borde du få, funkade fint för mig iaf. Vad har du för mail? Kolla så inte mailet hamnat i skräppost/spam mappen. |
|
| eyespy = kör du med mapsensor eller? | |
|
Jepp, en 3bars. Har dock inte startat upp bilen än, så vi för se hur det funkar. |
|
|
okej jag är ute efter någon som kan koppla + ev mappa åt mej , är du sugen? vart bor du , jag bor i falköping . 3 mil från skövde om de säger dej något =) självklart får du säga ett pris? men de kan vi ev ta över mail |
|
|
öhh jag är nog fel person för det tyvärr, Är själv ganska grön på det här, Bor själv i värmland. Synd att du inte bodde närmare, då kunde vi ju hjälpt åts |
|
|
ja de va fan synd =( ja precis skulle vara gött att slippa göra de själv eftersom jag är lite för grön när de gäller smt6 =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.