|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag går i funderingar på att byta ut min 320 touring mot en X5, någon som har erfarenhet av 3,0d? Jag har funderat på att skaffa mig en som är -04 eller nyare pga av faceliften. Finns det några bra test på internet osv? | |
|
Kan bara meddela dig att det är den bästa bil jag haft!! I särklass!!! Har haft ett flertal bilar innan, men denna slår allt. //Jocke |
|
|
Jag bytte från E46 touring till X5 för 2 månader sedan och jag måste också säga att X5 är en kanonbil på alla sätt, var först mest intresserad av X3 men efter ha lånat en X3 en helg så var det inget val. X3 kändes för stötig och billig på något sätt. Fast jag har sportpaket med 19" på X5 så är komforten helt underbar och ändå bra vägkontakt på samma gång. Se till att du hittar en med nya motorn och därmed den nya 6 växlade automatlådan (dom gamla GM lådorna har det skrivits mycket negativt om) Som det känns nu så kommer jag behålla X5:an i många år. Test på internet letade jag efter med tidigare men finns inte så mycket mest lite äldre på gamla 184 hk motorn. Det bästa är att leta upp en återförsäljare som har en demobil och låna den en runda sen är du förmodligen såld på bilen. // P-E |
|
|
Grymt bra bil! Jag tror at totalt sett (körglädje, kvalitet, servicekostnader, förbrukning, utseende, prestige, teknologi och säkerhet i kombination) är detta en av dom bästa bilarna på marknaden nu. Detta har kanske X3 också, men den har inte storleken och utseendet med sig tycker jag:-) Jag har haft nya och gamla X5an. Den nya har fått en grymt bra uppgradering. Fronten som ser mycket bättre ut, nya färger och färgkombinationer, grym 218 hk diesel, underbar ny växellåda, skönare ratt, snabbare Navi, osv osv osv. Efter att ha sett bilder på nya X5an, så kan jag bara säga. Köp nu, du behöver inte vänta på nya X5an:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.