|
|
|
|---|---|
|
Jag har precis monterat klart ett Westfalia/BMW orginal avtagbartdrag på bilen (vilket j*vla jobb med orginalkabelsats.. fy fan! aldrig igen!) Nu är det ju dax att reg besiktiga, men en fråga slog till.. Kommer bilen att kliva upp en skatteklass pga den ökade vikt som draget tar med sig? Inte för att jag skall lämna det obesiktigat, utan bara en frågeställning. Ni som har 320D med drag kanske kan svara på vad eran årsskatt är? Jag sökte som en vettvilling på bytbil o blocket för att hitta några bilar att kolla reg nummer på, men de som finns på företag får jag inte uppgiter om hos VV onlinetjänst. En sökning på forumet gav inte heller svar.. //amullo --- | |
|
amullo: om du har tillgång till fax så är det bara att hitta en med drag och beställa fax från vv så får du de uppgifter du behöver. On-line så är det inte så många bilar som man ser skatten på. ___ //Ulf |
|
|
Tack ulf, jag får prova det istället. Om någon behöver tips på hur det är att montera drag på E46 Touring är den välkommen att höra av sig. Jag tror jag gjorda alla misstag som var möjliga.. //amullo --- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.